18 November 2008

Kenduri + BBQ Night



Pada hari Sabtu minggu lpas (sehari sblm paper Heat Transfer).....telah diadakan majlis kenduri kahwin sepupu aku kat Sg. Nibong (congratz)....rmai gila org yg hadir...bayangkan asalnya order 500 hidang ttp kena tambah jd 550 hidang...kali 4 org satu hidang...so do the math.....aku ditugaskan menjadi cameraman amatuer utk tangkap video pengantin ketika bersanding, memotong kek ngan upacara membuka hadiah (byk gila)....so sini ada beberapa photo yg aku sempat snap dr kamera aku....



Semalam bdk2 rumah John, Pak Arab ngan aku buat BBQ...sempena tamat sudah minggu FINAL EXAM bg kami bebudak Kej. Kimia part 5....pada asalnya plan nak BBQ kat pantai Seagate.. ttp apakan daya hujan turun ngan lebatnya...so bertukar ke Plan B...iaitu utk BBQ kat pantai dekat Queensbay..sbb sehari sblm tu ada Penang Bridge Run yg mana ada khemah disediakan disitu..malangnya khemah masih ada ttp bumbungnya sudah dibuka...so terpaksa bertukar ke Plan C iaitu berBBQ di perkarangan rumah aku...


Menu BBQ cam biasa iaitu ayam BBQ ngan sosej + jagung+ bihun singapore......selepas pnat membakar tibalah saat yg aku nntkan....nak makan kek Secret Recipe..sbb hari tu juga besday 3 org bebdk rmh John iaitu John himself, Dinie n Acap.....


  • Dari kiri..Acap, John n Dinie

No comments: